2011年4月22日星期五

人妻女王會議室 Part2 -內部詅訊

忙了一個上午,去見了客人,解說一下設計方案,門外漢真的很煩,又要自以為有taste,,又不懂建築藝術,又信不過設計師。

但下午,有相當吸引我的節目,多虧那麼大頭蝦的老總,做什麼也如此大意,今次要給他一個教訓!

一如我所料,故意遲些回來,公司所有人一早己閃走了,而conference room,重門深鎖,所有窗簾也下了。老總又幾聽話的。

我將公司前門大關上,玻璃門裏面有一個dead bolt lock,就算外面的人有密碼咭,也開不了的。

回辨公室整理一下我一身的OL裝束,提着小小的行李包,我愉快的去開秘密會議。

“哈佬!” 我大力打開門步進conference room。

裏面的男人嚇了一跳 “你咁遲架!又突然入黎嚇我"原來他拿著一個紙file擋在下身前。

老總,今年四十四,已婚,亦已為人父,典型含蓄型中佬,工作以外就是應酬,睇報紙武俠小說,無咩生活情趣,為人正直有道義,有些少做生意人的小古惑,但在我面前,小巫見大巫啦。

外型方面,屬於結實有點肌肉,個子不高,有點像大婆台視帝「柴犬」兄。要不是茂密頭髮中的一點點白髮,完全看不出他已經人到中年。

他緊張的托一托臉上的克色粗框眼鏡 “真係……..冇其他人响樹咧?"神色有點慌張。

要不是他太太打點日常服裝打扮,我想,他仍會是那種金絲眼鏡白衫黑呔的老土怪。

“冇咧!老總,你好似唔多舒服喎?” 我將袋子放到桌上。
他揚了揚眉。 “點呀?”

“我關心你囉!”
“你今曰….唔係嚟審我咩?”

“唔,人地一番好意,我又唔係要逼你.” 我走到他面前,欏走他手上的紙file, 順手將其扔到會議桌上,file中的紙隨我一揮手,散到一地也是。
“比我…...睇下。” 我在他耳邊柔聲說。見他褲擋已經隆起。我一手來一招猴子偷桃招呼他

“唔!"冷不防被我用力一抓,他打了一個哆嗦。

緊窄的西褲包裹著,下體現形,我繼續打圈按壓,另一隻手開始探索屁股。
西褲後面檔位已經濕了一大片,明顯是在肛門中的冰融化後流出來的水。

我索性站在他面前緊貼着他,挨在他肩膀上,雙手玩弄他結實的屁股,有時用力緊夾那兩片肌肉,令他肛門受壓夾著裏面的冰塊。
“哼! 唔…."他下體不由自主的在我身上磨擦。

我一個箭步離開他,扯着他領呔,拉他站到長枱的一端。叫他雙手放在枱面上,不準擅自放開。

我慢慢將他腰間的皮帶解下,對摺成一個圈圈。
[啪!] 這圈圈一拉緊,就會發出皮鞭一般令人興奮的清脆聲音。

“今日,內部耹訊,梁家昇先生利用佢响公司嘅職權,响辨公時間內,做出違規行為。梁先生,請講出你做左d乜野違規行為呀?”
"Er....其實..好小事.."他漲紅了耳朵。

[啪!] 皮帶重擊屁股。
“啊!我...唔知...”

[啪!]
“呵啊,係咁嘅...Er…Er…. 咁…”

[啪!啪!] “梁先生請你合作d.”
“嘩,係! 係我唔啱!我上咸網,睇咸site!”

“….唔,係咩原因引致你去上咸網呢?”
“嘩!點解呀?er..悶掛。”

[啪!] “Wrong answer!”
“好難答呀!”

[啪!] “啊,唔知呀。”

[啪!] “嗚.........”

[啪!] “啊........”

[啪!] “唔好......”

[啪!] “噢!…..”

“梁先生睇黎你唔打算合作?”
“啊…….我唔知點講。”他一臉尷尬。

我用皮帶在他跨部磨擦。 “咁會唔會令你知點講?"
“ 我咸濕囉!咸濕佬上咸site 睇女囉。”

“唔,算你坦白,但係用公司電腦响返工時候睇,你不單止咸濕…..” [啪!] “ 係非常色情同變態!”
[啪!] “唔可以忍到返屋企至睇!”

"嗚!嗚嘩.."

"又或者,"我從後用力抓住他差點撐破褲子的小弟弟,"梁先生係十分之淫賤"
"唔..."他不安份地擺動下身。

"性飢渴..係咪?"
啪!"呵啊,係係。"他雙眼緊閉,是害羞?或是..開始從被羞辱中感到興奮?

"好,梁先生,你承認,你係一個淫賤變態同飢渴嘅老闆?"
"嗯嗯,我係。"

"Good!不過梁先生你,非常之唔尊重呢個內部聆訊。响聆訊期間失禁。" 我手指督他濕透的褲襠。
"啊?我.."他下意識夾緊雙腿。"吓!求下你唔好再打!"

"以及,"我溫柔的愛憮他勃起的肉捧"...响聆訊期間扯旗。"我的手上上下下,隔着西褲對肉捧加以興奮刺激。
"嗯..啊"他輕聲呻吟著,十分享受。

愛憮突然停止,換來的是...

[啪!]"呀!"

[啪!啪!啪!啪!啪!啪!]

"啊嗚..嗄啊..停呀"

[啪!啪!啪!啪!啪!啪!]

屁股在皮帶反覆鞭打之下前前後後的扭動著。每鞭打一下,肛門隨之收縮一下,但內部又被堅硬的冰塊塞着,又冷又硬,倍加痛苦。

[啪!啪!啪!啪!啪!啪!]

"唔呼..好難頂...嗯嗯...呀"

由於室內很熱,他被恤衫領呔緊勒脖子,相當焗束,見到他不斷冒汗,恤衫也被汗水濕透,與西褲上失禁的水漬相映成趣。

"梁先生,請比大會睇下,你失禁嘅情況。"
"嗄.嗄...嗚...嗚..係。"

他緩緩脫下褲子,露出紅紅的屁股,可見安全套的邊緣露在肛門口。結實的屁股真可愛,百看不厭。

"好,對腳擘大d,用兩隻手撐開你個囉友!"
"係。"我將安全套和冰一起抽出,放入垃圾袋中。
"啊!..唔!!"

"梁先生,依家發現你响公司會議中,用冰插入屎忽自屌,係咪!"
"係。"

"感覺點?"
"嗚,有快感,好high."噢,看來調教有點成效了。

"你知唔知咁嘅行為,係唔能夠容忍嘅呢?"
"知道......啊!"我用食指和中指插入他張開的菊花中。
"嗚!嗄.。"手指的動作加劇。
"啊唔。"

"依家宣佈.......梁家昇先生因為極度不雅淫穢同變態,要受厳庽嘅紀律處分。"
手指動作更加快,不斷轉動著。

"呵!!!..唔.........."

"基於梁先生屎忽空虛飢渴,判他.............."
"被假狗強力抽插一百下。"

"嗚......咿.....啊!!...好...殘...忍。呵....呵。"他肛門被擴張中,痛苦呻吟下只能吐出這幾個字。

沒有留言:

發佈留言