2010年12月15日星期三

上班的玩嘢

狼妹正在坐長途機返老家中。

八小時的旅程呀~仔看卡通很入神,狼親王又入睡時,就是狼妹寫blog之時,無錯,妹整個blog都是用iphone完成。在等車、坐車、等接放學、飲茶等位中手寫而成。

因為在機上burt喝多了,有點想bull shit亂寫一下。

我想confess我曾經"騷擾"自己的上司。

從法律上,這action不能与騷擾沾上邊,極其量只算沒禮貌罷。

在一個幾千人的大機構工作,任何人也under好幾個head,而妹也不列外,有幾個大佬。個個都同妹有計傾,(因為我幫手嘛,又多計仔,個team又少會打扮的女子..),其中一個妹同佢去conference room 開會,其他人未到,得我同佢,突然心血來潮想玩野...

"oops.." 我扮野跌左最項個file,我攞住一大疊圖則,又文具咁入房,跌左d唔奇。我好慘咁望住嗰個file,眼尾又稍下佢,心數"1.."

"嘩乜你咁多嘢"~佢好好人咁,立即起身,蹲下替我拾起來。

"中哂!未到3呀"心諗。

妹立即好關心地站在他前面嘉獎他"thank you 呀,阿sir,唔好意思呀"
把握最佳角度,居高臨下的欣賞他跪在妹面前的姿態啦!因為他高我一截,這個view不常見呀~嘻嘻

他仲要對我笑添~幾gentlemen..(係未起身喎,加分)

之後大家開會都好好氣氛。至於有人問,係咪因為妹穿高跟加短裙益左佢,咁我又無咁深入研究,呢d野,你見到咪見囉,我又不是要四處做show!

1 則留言: